Myyntiehdot

VERKKOKAUPAN MYYNTIEHDOT

Verkkokaupan www.silikoon.ee (jäljempänä Verkkokauppa) omistaja on Siliky Silicone OÜ (rekisteritunnus 16035377), jonka virallinen osoite on Veesauna, Hertu küla, Kehtna kunta, Raplamaa.

Myyntisopimuksen voimassaolo, tuote- ja hintatiedot

Myyntiehdot koskevat tavaroiden ostamista Verkkokaupasta.

Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden vieressä. Hinta ei sisällä tavaran toimituskuluja. Kaikki verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat ovat euroissa.

Toimitusmaksu riippuu toimitustavasta. Toimituskulut näkyvät ostajalle tilausta tehdessään.

Tuotteen tiedot löytyvät Verkkokaupassa suoraan tuotteen vierestä.

Tilauksen muodostaminen

Tavaran tilaamiseksi sinun tulee lisätä haluamasi tuotteet ostoskoriin. Suorittaaksesi tilauksen, sinun tulee täyttää vaaditut tietokentät ja valita sopiva tuotteen toimitustapa. Tämän jälkeen näytöllä näkyy maksun määrä, jonka voi maksaa turvallisesti seuraavilla maksutavoilla:

  • Viron pankkilinkit: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Šiaulių Bankas, Medicinos Bankas, Nordea ja OP.
  • Pankkisiirto Siliky Silicone OÜ:lle.

NB! Pankkilinkillä maksaessasi muista painaa ”Takaisin kauppiaalle” -painiketta pankin sivulla.

Maksut hoitaa Montonio Finance. Maksaminen tapahtuu Verkkokaupan ulkopuolella suojatussa ympäristössä – pankkilinkillä maksettaessa kunkin pankin suojatussa ympäristössä ja luottokortilla maksettaessa Montonio Financen suojatussa ympäristössä. Myyjällä ei ole pääsyä asiakkaan pankki- ja luottokorttitietoihin. Sopimus tulee voimaan, kun maksettava summa on saapunut Verkkokaupan käyttötilille.

Verkkokaupan omistaja on henkilötietojen rekisterinpitäjä ja välittää maksujen suorittamiseen tarvittavat henkilötiedot valtuutetulle käsittelijälle Montonio Financelle.

Mikäli tilattua tavaraa ei voida toimittaa tavaran loppumisen vuoksi tai jostain muusta syystä, siitä ilmoitetaan ostajalle mahdollisimman pian ja maksetut rahat (mukaan lukien tavaran toimituskulut) palautetaan viipymättä, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.

Toimitus

Tavarat lähetetään seuraaviin maihin: Viro, Suomi.

Tavaran vastaanottamiseksi ostajalla on seuraavat vaihtoehdot (Viro):

  • DPD pakettiautomaatti (Viro)
  • Omniva pakettiautomaatti (Viro)
  • Smartpostin pakettiautomaatti (Viro, Suomi)
  • Itella Smartpostin kuriiri (Viro)

Tavaran toimituskulut maksaa ostaja ja vastaavat hintatiedot näkyvät toimitustavan vieressä.

Tilaukset toimitetaan 1-2 arkipäivän sisällä. Lähetykset saapuvat pääsääntöisesti ostajan ilmoittamaan määränpäähän 3-5 arkipäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulosta.

Poikkeustapauksissa sinulla on oikeus toimittaa tavarat 45 kalenteripäivän kuluessa.

Peruuttamisoikeus

Tilauksen vastaanottamisen jälkeen ostajalla on oikeus perua verkkokaupassa solmittu sopimus 14 päivän kuluessa.

Peruuttamisoikeus ei koske, jos ostaja on oikeushenkilö.

14 päivän palautusoikeuden käyttämiseksi tilattua tuotetta ei saa käyttää muulla tavalla kuin on tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden varmistamiseksi.

Jos tavaroita on käytetty muuhun tarkoitukseen kuin on tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan tarkastamiseksi tai jos niissä on käytön tai kulumisen merkkejä, Verkkokaupalla on oikeus alentaa palautettavaa maksua alennuksen mukaisesti. tavaroiden arvossa.

Tavaran palauttamiseksi tulee toimittaa peruuttamisilmoitus tuotteen ostosta, jonka lomake löytyy täältä. lausunto lähetä se digitaalisesti allekirjoitettuna sähköpostiosoitteeseen info@silikoon.ee viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.

Tavaran palautuskulut maksaa ostaja, ellei palautuksen syynä ole se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua (esim. väärä tai viallinen tuote).

Ostajan on palautettava tavara 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai todistettava, että hän on luovuttanut tavaran tavaran kuljettajalle edellä mainitun ajan kuluessa.

Palautetun tavaran saatuaan verkkokauppa palauttaa ostajalle välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta, kaikki ostajalta sopimuksen mukaiset maksut.

Verkkokauppa voi kieltäytyä hyvittämästä, ennen kuin se on vastaanottanut sopimuksen kohteena olevan tuotteen tai kunnes ostaja on esittänyt todisteita palauttaneensa tuotteen sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.

Mikäli ostaja on nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin Verkkokaupan tarjoaman edullisimman tavanomaisen toimitustavan, Verkkokaupan ei tarvitse palauttaa kuluttajalle tavanomaiseen toimitustapaan liittyvää kulua ylittävää hintaa.

Verkkokaupalla on oikeus vetäytyä myynnistä ja vaatia ostajalta tavaran palautus, jos tuotteen hinta verkkokaupassa on virheen vuoksi merkitty huomattavasti alle tavaran markkinahinnan.

Oikeus tehdä valitus

Verkkokauppa vastaa ostajalle myytyjen tuotteiden sopimusehtojen vastaisuudesta tai virheestä, joka oli olemassa jo tavaran luovutushetkellä ja joka ilmenee kahden vuoden kuluessa tavaran luovuttamisesta ostaja. Ensimmäisen kuuden kuukauden kuluessa tavaran toimittamisesta ostajalle oletetaan, että virhe oli olemassa jo tavaran toimitushetkellä. Verkkokaupan vastuulla on kumota vastaava olettamus.

Ostajalla on virheen ilmetessä oikeus ottaa yhteyttä verkkokauppaan viimeistään kahden kuukauden kuluessa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@silikoon.ee.

Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ovat ilmenneet sen jälkeen, kun tavara on luovutettu ostajalle.

Mikäli Verkkokaupasta ostetuissa tuotteissa on virheitä, joista Verkkokauppa vastaa, Verkkokauppa korjaa tai vaihtaa viallisen tuotteen. Mikäli tuotetta ei ole mahdollista korjata tai vaihtaa, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki kauppasopimukseen liittyvät maksut.

Verkkokauppa vastaa kuluttajan valitukseen kirjallisesti tai kirjallisen jäljentämisen mahdollistavassa muodossa 15 päivän kuluessa.

Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käsittely

Verkkokauppa käyttää ostajan antamia henkilötietoja vain tilauksen käsittelyyn ja tavaran lähettämiseen ostajalle. Verkkokauppa välittää henkilötietoja kuljetuspalveluita tarjoaville yrityksille tavaroiden toimittamista varten.

Verkkokauppa lähettää ostajalle uutiskirjeitä ja tarjouksia ostajan sähköpostiosoitteeseen vain, jos ostaja on ilmoittanut niin halutessaan syöttämällä sähköpostiosoitteen verkkosivuille ja ilmoittanut haluavansa vastaanottaa suoramainoksia.

Ostaja voi milloin tahansa kieltäytyä sähköpostiin lähetettävistä tarjouksista ja uutiskirjeistä ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse tai noudattamalla tarjoukset sisältävän sähköpostin ohjeita.

Argumenttien ratkaiseminen

Mikäli ostajalla on verkkokauppaa koskevia reklamaatioita, ne tulee lähettää osoitteeseen info@silikoon.ee.

Jos ostaja ja Verkkokauppa eivät pysty ratkaisemaan erimielisyyttä sopimuksella, ostaja voi valittaa kuluttajariitalautakunnalle. Voit tutustua menettelyehtoihin ja jättää hakemuksen tässä. Kuluttajariitalautakunnan toimivaltaan kuuluu ostajan ja Verkkokaupan välisestä sopimuksesta aiheutuvien riitojen ratkaiseminen. Ostajan valituksen käsittely komissiossa on maksuton.

Ostaja voi kääntyä Euroopan unionin kuluttajariitojen ratkaisufoorumin puoleen.

X